- Blues på Harrys?



Satt och konstaterade att det händer då ingenting för oss "vuxna" här i stan men hittade
helt plötsligt av KalendernVk, här stod ju en massa grejer man kan göra och jag fastnade
för Harrys, där fanns tex en BluesJam !!

En sån lagom kortis, mellan 15-17 är det öppen scen, ni som kan, vill eller bara är allmänt
Idol-inspirerade kanske? är varmt välkomna och vi andra, vi får sätta oss, ta en bärs och
bara njuta! (Eller som de här kallar det, Kul och o-pretto)

MEN, tack vare en totalt vidrig hemsida vet jag inte längre om jag vill.... Harrys har nämligen
gjort ett STORT fel, ni måste kliva in hemma hos dem och lyssna( klicka på bilden!),
känner ni suget av en blueseftermiddag efter några minuter där?!
Inte jag, tom särbot som har en förmåga att lyssna oerhört selektivt,
dvs inte höra det han inte vill, konstaterade att det här, det var fan irriterande..

Så mitt tips för dagen är, byt låt ni på Harrys, och byt den omgående innan ni mister alla gästerna,
sådär kan det väl ändå inte behöva låta?
1 Ea:

skriven

Haha, fy fan, det är fruktansvärt!

2 Thalina:

skriven

Vi har Harrys här i Norrköping också men jag är aldrig där så jag vet inte vad de har för musik.ha en fin söndag kram Thalina

3 Thalina:

skriven


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: