- Blogipedia?

Tack vare Bloggkommentatorerna hittade jag igår av ännu en kul sida!
(inte alls fel att ha de under bevakning på er bloglovin, som ni väl har
för att hålla koll på era favoritbloggar?)

Nu har jag bråkat m photoshop hur länge som helst,

det går inte som jag vill, det jag visar här ovan, som ju

dessvärre inte går att tyda.... är en sökning på mig själv,

förstås :-)

 

Om mig fanns:

Litentanta är

-så bra på att glömma bort

-trött i skallen just nu....

 

Antar att jag får vara glad över att inget av mina

mängder rena bajsinlägg fanns där istället kanske?

Hursomhaver är bilden länkad direkt till Blogipedia så klicka

er in och kolla runt, kan vara en jätterolig sida tror jag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: