- Bloggar som lever sitt eget liv



Vilken cirkus det blev av det här då... Jag måste erkänna att jag inte alls
var beredd på att det skulle växa till en riktigt stor sak här i Umeå... Och
givetvis är allt relativt, vi talar inte om nån månlandning eller liknande, men
helt klart är att det finns ett stort massmedialt intresse för den här flunsan!

Hon var så duktig så, efter första kontakten med tidningen (visst låter det
helt tokigt ändå?!) att hon skrev ihop ett riktig proffsigt inlägg där hon skrev
som det är, för jag menar, vad är meningen med att försöka pumpa ur en
17-åring saker som vi ju faktiskt inte ens fått bekräftat...

Nå ja, tids nog lugnar sig väl tidningen också, sista svaret var också helt ok,
dessa "ungar" (ujujuj vad hon inte gillar när jag säger sånt hehe!) är inte
sämre än att de ju kan ge svar på tal och faktiskt riktigt skickligt även denna
gång, modershjärtat bankar på minsann!

Det som skrämmer mig av det här är när jag jämför dessa idiot-bloggar som
ju finns ute på nätet, allt de gör är ju att skriva för att provocera och irritera,
gränserna töjs på i oändlighet och ALLA möjligheter till gratis kändisskap är
vamt välkomna.... Det finns för mycket makt i själva bloggarna och dessa
idioter blir ofta nån sorts förebild för våra unga, återigen, vet DU vad din
unge pysslar med på nätet?

Och för att skriva om det viktiga, dottern mår bra, dvs hon mår ap-
dåligt som hon säkert skulle beskriva det själv, men hon överlever.
Lungorna har det lite jobbigare men inget som vi inte har koll på och
håller hon sig bara lugn och låter kroppen, tillsammans med Tamiflun
kurera henne är hon snart tillbaka till sitt gamla jag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: