- Bildsortering, noll koll!



Eftersom att vissa av oss lämnade hemmet utan dongel och grannarna
inte längre är lika schyssta o bjussar på snyltsurfning så satte jag mig
med mina fotografier....

Suuuuuuuck, jag har för många, alldeles för många solnedgångar över
Långseleån, bilder på fisk i båten, träd, vad jag nu har för fascination
över alla dessa jävla träd?!

Nog för att det är kul att knäppa, nog för att datorn rymmer hur mycket
som helst, men inte tusan kan man bränna all skit så det är just det här
evinnerliga sorterandet som är så tråkigt... SKA rensa direkt efter jag
lagt in nya från och med nu!

Vi ska ivf masa oss ut ett tag nu, blir dock inget sameviste uppe i Gamlia
då jag är tämligen ointresserad utan vet ni vad, det lutar mot samma
gamla Arboretum ute i Baggböle där jag får titta på samma gamla träd
som vanligt hehe!

Ni får ha det bra såhär på söndagen!
1 jeanette:

skriven

visst samlar man på sig alldeles för mycket foton/bilder, som man ALDRIG rensar, fast man inbillar sig ofta att "vilken dag som helst" Hur som haver. Fotot till detta, ditt inlägg, var grymt snyggt ;-)Det måste du spara...



ha det gott



kram//Jeanette


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: