- Barack Obama i mitt hjärta!




Visst är vi fler som känner hopp och förtröstan inför framtiden när vi hör
Barack Obama tala inför den den amerikanska kongressen?

Känner mig lite som Fylkings rosa kanin:
-ÄNTLIGEN!!!!!!

Samtidigt tittar man till läget här i Sverige, hur många är inte vi, vi som är
långtidssjukskrivna, som utförsäkras nästa år?

När det äntligen börjar hända vettiga saker i Amerika efter år av vanvettigt
styre genom Bush-administrationen, DÅ ska vår egen styrande borgerliga
Allians bara ta nya tag och sparka än mer
på de som redan ligger o skrotar i botten av samhället...

1 Anna:

skriven

Han är en fantastisk retoriker, den där Obama och efter mina fem år i USA, så hoppas jag dessutom att han är "a man of his word" och VISAR att "action speaks louder than words"...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: