- Bara soffa hela tiden...



Idag har det ätits sallad i mängder, är inte den mest fantasifulla så det blir ungefär
samma varje gång. Nån variant på grekisk sallad m tonfisk o paprika, vindruvor,
fetaost (!!!),ägg och slöbake-brödet, sån där Ciabatta som bara tar en 7-8 minuter.

Vi toppade m kokosbollar och sen blev det paltkoma för kvällen, lite Idol och Grand
Designs och nu, nu ska här bara datras tills det blir kväller!


Och vet ni vad, det verkar banne mig som att Prolaktas kan fungera!!!!

(vill du veta mer om vad Prolaktas är så klicka på bilden, jag har ju precis börjat
med tabletterna så jag är kanske inte helt övertygad men nu har jag ätit 2 dagar
på raken utan att bli sjuk, det är MYCKET för mig så jag är jädrigt positiv!!)
1 victoria:

skriven

Visst är prolaktas helt suveränt!



jag har startat en facebookgrupp som heter:



Prolaktas- nu slipper du din laktosintolerans!



Gå gärna med där o bjud in dina vänner, så sprider vi budskapet snabbare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: