- Äkta kontra skit!




Äkta för mig är när man inte smyger bakom i kulisserna o snackar en
massa dynga om folk o fä utan faktiskt står rätt upp och ner och står
för sin åsikt!

Jag efterlyser mer äkta i mitt liv känner jag, fick höra om ett litet test
en bekant till mig använder sig av, väldigt smart och jädrigt effektivt!
Han/hon/den/det (anonym men ni fattar säkert vinken) brukar säga
en sak, nåt som är försumbart, behöver inte vara sant men bara som
ren test för att kolla sina medmänniskors lojalitet och äkthet...

Man säger det, givetvis i förtroende, o sen är det bara att invänta om
det kommer tillbaka, då på andra vägar... Är så fallet så vet denne
ganska direkt om det är något att lita på, den som gavs förtroendet
alltså!

Passar mig som handen i handsken, ett konkret sätt att faktiskt få lite
koll på om folk är som de påstår eller om det fortfarande är mest skit-
snack som snurrar runt....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: