- 6,2 km shopping....

Idag har familjen litentanta sjavat runt, runt i staden i vild jakt på de perfekta plaggen..
Förutsättningarna var väl kanske inte de allra bästa då dottern inte direkt är i toppform
än efter sin influensa, o sen har vi då jag, den totala anti-konsumenten...

Saker som bara händer mig är tex när jag drar med mig hela 3 st bh-ar in i hytten, ska
man ändå av med kläderna och böka kan man ju lika gärna testa lite olika, de har förresten
bra kurs på just bh på Kapp-Ahl nu, 99:-/st är en överkomlig summa även om man är lite
mindre miljonär än andra.

Först så provar jag, aha, nån/några passade ju faktist, MEN, vilken/vilka var det?!
Jag hann glömma allt under tiden jag kämpar med att få tillbaka eländena på sina
galgar...finns det nåt värre än att hänga upp just bh-ar på deras bökiga galgar?!

Chansade hejvilt och tog en, kanske är det den? Nja, jag valde alltså en som inte
kostade 99:- utan fullpris och jag misstänker starkt att det var en som var för liten...
Mindre bra köp, ska testa den senare ikväll när jag känner mig lite mindre irriterad
för visst är det så att underkläder INTE får bytas väl?

Dottern hittade dock ett par jeanstights som tom hade bakfickor och var såpass tjocka
att de godkändes av mig, nu blir det ju kallt och att springa runt i tunna saker då är
enbart korkat tycker ivf jag! Sen var det slutshoppat, inga mer plagg som kändes rätt
i dag och ja, vi vandrade mest omkring o babblade, såhär i efterhand är det ju helt ok
för det blev ju en del motion, men ändå.... jag hatar shopping...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: