- Vi drar till Brännland!

 

Fördelen med att ha stort barn, alltså som i gränsfall vuxet, är ju att

man egentligen inte alls är önskvärd nåt mer, som i dag. Dotter med

lillasyster ska iväg till Leos Lekland, jag FÅR nog bara agera chaufför

även om jag, mot alla odds, nu skulle vilja leka på leklandet jag också ;-)

 

Själv tänker jag släpa särbot till möbelaffären, den som ivf förut hette Gothnells.

drömma en skvätt om nya möbler,

till den där tvåan som jag ju skulle få veta om vi

får IDAG fast ingenting kommer i mailboxen....

 

Finns ju även en traktoraffär, eller vad det nu är, i krokarna, men ALDRIG, icke,

näver att jag kliver in där, då stannar jag hellre på Leklandet och insuper den så

mysiga stämningen av hundratals höstlovs-lediga ungar.....

 

Förresten, vår lilla balkonggäst, den söta katten, är ivf

"presenterad" idag, jag öppnade helt enkelt den lilla be-

hållaren i halsbandet och läste Pixie, såååå söt kisse och

såååå synd att det inte bara är en allergisk unge här hemma

nu... jag hade så gärna fortsatt gosestunden med henne inne

i soffan istället....

 

Men nu måste jag vakna till liv,

Vännäsvägen väntar och jajamensan,

jag blev tröttare bara av att klockan

visade 7 i morse när mobilen började leva om...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: