- UMO, din nya ungdomsmottagning



Tanken är att jag ska maila min läkare på neurologen nämligen,
har lite tankar som behöver luftast och för en gångs skull tänkte
jag ta dem med den person som styr o ställer med mitt medicinska
"jag"

men

det är inte riktigt min grej det där...
Att frivilligt prata med läkare alltså, jag märker istället att man kan
surfa runt på Västerbottens Läns Landstings hemsida också, aha, ett
nytt sätt att nästan kontakta farbror doktor visar sig härmed och vips
hamnade jag på UMO - din nya ungdomsmottagning, har hoppat runt
en del på sidorna där och tycker att det verkar vara en BRA sida för
dig som är och har tonåring där hemma!


Men det är ju HIT jag ska och som
tur är så krånglar nästa sida för mig,
jag kommer inte ända till min mottagning,
saved by the bell once again!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: