- Traktordåre!!!

Jag VET att jag är korkad som tar genvägen efter E4-an
jag VET att man inte ska gå där och jag VET att jag gick
på fel sida.....men bara för att jag under ett par tiotal meter
gick där, och alltså inte hade översikt över närmsta trafik-
fältet, innebär det att ni som kommer bakifrån ska få köra
som regelrätta DÅRAR då?!?!?!?

Jag är aningens vinglig av mig, inget som nån behöver på-
peka eller så utan det är jag, av solklara anledningar, men
jag vet också att jag faktiskt gick ordentligt åt höger på
vägen... inte i lerjorden bredvid dock utan på den väl till-
tagna väggrenen....

DU SOM KÖR BAKOM MIG MÅSTE VÄL FÖR FAN FÖRSTÅ
ATT DU INTE KAN KÖRA OM MIG SÅ NÄRA ATT DU NÄSTAN
KLIPPER VÄNSTERBENET?!?!?


Jävla traktoramatör........

Ska banne mig utöva lite voodoo ikväll när jag kommer hem,
är för stressad nu förstår du, och här har du scenariot klart för
dig, jag hittade tom en bild som passade perfekt!

Akta dig bara, här kan vi prata om dålig karma alltså...


(googlad bild)

hur bred väggrenen är?
ja, traktorjäveln rymdes dock hel och hållen,
men inte en litentanta
nästan....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: