- Tio svar från P3 Populär!



Har snott 10 svar från P3 Populär,
valde Kevin Borgs svar denna gången



- Det pinsammaste jag har gjort var när jag och första kärleken blev ertappad
mitt i alltihopa....av hans sura, sura mormor...


- Senast jag googlade mig själv var faktiskt idag, skrämmande att se hur mycket
tjafs jag har fyllt nätet med hittills...eller jag och nån annan litentanta också
för jag var banne mig inte skyldig till alltihopa...


- På min begravning vill jag att de spelar Håll mitt hjärta med Björn Skifs



- Om jag var en karaktär i Simpsons antar jag att jag skulle vara hon morsan,
heter hon Marge? Är allt utom en stor fan av Simpsons nämligen...

- Om du var en annan person för en dag skulle jag vilja ta en tripp inuti Jan
Eliassons värld, är väldigt imponerad av denne diplomat!

- Min favoritmat är för tillfället ALLT med ost, fett, grädde och smet... Pizza står
väldigt högt i kurs efter det här värdelösa året maghälsomässigt ska ni veta!

- Jag är rädd för björnar! Jag är också rädd för idioter som springer runt och slår
ner människor, våldtäktsmän och mördare, men det är ju ganska självklar rädsla så
BJÖRNAR är hemskt.....brrrr

- För mig är den bästa låten just nu ingen speciell, har börjat gilla en massa
clubmusic på ålderns höst men det, det skyller jag på SL rakt av!!

- Jag älskar att gråta till snyftiga välproducerade amerikanska tv-serier, ett bra
exempel är väl Greys Anatomy, och alla smööööriga kärleksfilmer som finns... För
att garantera tårspillan ska dock minst en, gärna ett par grader feber också finnas
med i bilden
så är tårflödena minst lika starka som vårfloden från fjällen!

- Den bästa konserten jag har varit på någonsin blir ju superenkelt... Har bara
varit på två konserter, tjuvlyssnat på en.... Peter Le Marc? Hm, njae, var nog en öl
för mycket den kvällen så dansgolvet drog mer, Uffe Lundell? Alldeles för trasig rygg
för Sporthallens värdelösa bänkar, måste alltså bli tjuvlyssnadet av Whitesnake på
kajen i våras! (märks det att man är en tanta nu då? haha!)



Kliver ni in här får ni lyssna på
de andras svar!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: