- Spänningen stiger, flytt eller inte?????







Myspace Graphics



Hittills har jag inte tänkt mer kring vår eventuella flytt än såhär:

AAAAAAAAAAAAAAAAH, parrrrrty med alla gamla kompisar, ni som
häckade hemma hos mig, den första med egen lägenhet i hela gänget!!!
(dottern är redan bokad som bartender, voi voi, hon är ju 18 då.....)


Omstart av hela livet, allt som gått åt pipsvängen kan liksom göras om igen,
så mycket bättre än vad man dög till som nybliven sk "vuxen"......


"Upppimpning" av boendet, väck m all skit, bara behålla det jag vill ha, det ska
äntligen matcha o kännas helt rätt och tom lukta gott hemma hos oss!!


Pustar ut, nåt mer har jag väl inte hunnit drömma om direkt.... än alltså....
Så snälla, fortsätt håll era tummar för nu, nu har livet vänt för vår familj
på riktigt!


(ni som redan nu ska bäva är bara Råttan, fast dig har jag ju redan
skvallrat, Pittson, kommer du ihåg tantan du envisades att städa
hos?, Peson, tut i luren för tusan, Carina, Marris, Camilla-väck från
fjällbyn o vänd åter till stan med dig, åsså alla andra, akta er för snart
börjar eländet om igen!!)
1 Ea:

skriven

Givetvis är jag intresserad. Du betalar resan hoppas jag? ;)



Festen låter kul, jag kanske kan få tränga in mig bredvid Myh i baren? :)

2 Anna:

skriven

Haha! Tro det eller ej, men jag hade faktiskt "din lilla blåa" i åtanke när jag la ut inlägget...

Nu tycker jag att du "babblat" en massa hit och dit om att göra saker, så nu är det "upp till bevis"...

Hehe!!

I dare you!! På med den blåa nu!!! Tihi!!

3 cilla:

skriven

ditt liv låter spännande just nu, och självklart skulle jag vilja göra din tårta, säg bara till. kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: