- Söta grannen



 

Här har vi vår lilla snyltgäst

liten Pixie som ligger så skönt

på stolen därute!


Vill, vill vill ha mig en katt

i mitt nästa liv ska INGEN få

vara allergisk, hör ni det?

 

 




1 Jag:

skriven

Ja du du har så rätt...

Visst går vi på tå runt varandra... De gör vi...O förmodligen så kommer de göra förbaskat ont den dag han hittar kärleken igen...

Eller så kommer de göra förbaskat ont för honom den dag jag hittar kärleken igen...

O jag vet... de är en utopi... Men som sagt... De är så svårt att inte ha den där lilla kontakten... för vi vill ha den bägge två... Han är en knepig människa... Har jag kommit fram till...En mkt knepig människa...

Tack för att du bryr dig..Även om jag inte alltid lyssnar på en gång...Så gör jag de tillslut!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: