- Skärpning Bostaden!!

Kommer hem från jobbet
hittar ett mail om en tvåa
på samma bostadsområde,
JAJAMENSAN!!

Nu är det bara så att min personliga
sida vägrar att fungera......

Helvete....
Minst sagt...
För att få nån vettig placering
måste man vara ute i tid,
gärna i gryningen men eftersom
att jag ju försov mig i morse med
så hann jag inte direkt kolla min
mail...

o nu är det garanterat försent...

Tack o bock....Bostaden
1 Ea:

skriven

Men det är väl ändå så att alla har samma chans oavsett vilken tid på dygnet man anmäler sig?



När anmälan går ut så samlar Bostaden in alla ansökningar och rankar anmälningarna enligt hur länge du har haft din personliga sida registrerad.



Anmälde jag min personliga sida år 2002 och du 2003 så kommer jag ändå före dig om jag anmäler mig så sent som vid midnatt och du redan i gryningen.



Eller har jag tolkat allt fel?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: