- Såg ni Blondin/Brunettbella i kväll?



Jag tycker att det är ganska intressant, tillhörde ju den del av "mogna" nätfanatikerklungan
som var tidig med att läsa hennes blogg, erkänner att det var för att jag höll på att bli
helt vansinnig över hennes sanslösa sanningar och urskruvade tips...


Om jag tänker efter så tror jag tom att jag tipsade dottern om hennes blogg.....illa, väldigt illa....

Nu när jag sitter och tittar på henne märker jag ju att hon har passerat mig med hästlängder,
ok för att hon ju haft acne länge men jag har liksom inte uppmärksammat det förräns på
sistone, o sen har hon också börjat färga sitt hår mörkt....

Förstår ni, jag är lik BB?????

Mer finnar än nånsin, nu kan jag iofs skylla på Fenantoinet som verkar göra var o varannan
epileptiker till pizzafejs oavsett vår ålder, och en hårfärg som blir mörkare och mörkare för
var färgning... Jag gör det för att dölja de där irriterande gråa hårstråna som envisas med
att dyka upp, BB gör det för att det är modernt, eller nåt....

Men vad gäller kläder så klår BB mig med HÄSTLÄNGDER, inte tusan har jag det där gamm-
tants kläderna i min garderob inte... Aldrig, eller ivf inte förrän jag är en hundra år minst!

Ser nån mig med en sån där oversizeväska, förlåt dotter ;-) så skjut mig....
så vuxen blir jag aldrig....

varför jag svamlar om det här?,
jo men Calle började ju ;-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: