- Problem Kissie, för Sabinas skull - vi måste agera!

Om ni har läst mig förut så kanske ni kommer ihåg att jag har
berättat om Sabina Najjar, att jag följde hennes blogg, Sabinas kamp.

Sabina drabbades av malignt melanom som upptäcktes första gången
i november 2006 och sedan behandlades med operationer och cellgift.

Sabina var en sann kämpe, en härlig tjej som jag första gången fick
se och "möta" genom ett annat forum, och det som har skrivits i en
numera än mindre respekterad blogg här ikväll ger mig såna
obehagliga rysningar efter ryggraden att jag inte längre kan vara tyst!!


 

 

Vill ni läsa mer om Sabina, Hanna och Ulrica,

tre tjejer som alla drabbats av cancer, så finns

en väldigt finstämd bok, skriven av deras gemensamma

kurator "Sara Natt och Dag"

(klicka på bilden för länk till adlibris)

 

 

Det här, det är verkligheten lilla fröken Alexandra Nilsson,

att sitta och raljera över saker du varken har förstånd eller

empati till att ta in, det är äckligt, hör du det

ÄCKLIGT!!

 

 

 

Sen att Aftonbladet i sin tur väljer att så misshandla

en nära anhörigs berättelse, det är vidrigt!!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: