- Överlevnad? sökte mig ett jobb......

Jag har just gjort det....
undrar hur dumt det nu var,
hur oschlög jag ha vure,
inte är det nån som vill ha
jag på ett jobb idag väl?

men skitsak samma
en arm tjeja fick ett mail
modell 1 mil långt idag ivf...

Så jag har jobbat på min
överlevnad jag minsann!

Nu är det snart dags för
Morden i Midsomer här!



Den vackra brasilianskan Carla Constanza är ansikte för det populära
sydamerikanska cigarettmärket ”Carla”, som delvis ägs av ett företag
baserat i Midsomer. När en kvinna nio år efter att en serie mord ägt rum
hittas strypt, fruktar man att seriemördaren är tillbaka.

Barnaby och Troy utreder fallet.
Del 2:4, 1999

Kategori: TV
1 Bloggullet:

skriven

Jag har sett på Ensam mamma söker ikväll,nu sitter jag här i pausen av en deckare.

Fär erkänna mig besegrad av teve och data.;o)

Kram

2 Bloggullet:

skriven

Jag har sett på Ensam mamma söker ikväll,nu sitter jag här i pausen av en deckare.

Fär erkänna mig besegrad av teve och data.;o)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: