- Kolla in, negativa litentanta outar sig!






Hemma hos Kristina hittade jag det HÄR, som hon så
tvärsemot mig kallar en kul grej ;-)!

Självklart måste jag köra det också, passar en gnällig tanta som
handen i handsken och det enda som är synd är väl kanske att
man bara ska skriva 5 negativa saker om sig själv, här finns en
aldrig sinande källa nämligen!


- Litentanta är ganska så skenhelig, lever INTE som hon lär...
- Litentanta tillbringar minst 18 timmar per dag med en riktig 80-tals tofs, mitt på skallen!
- Litentanta har världens mest skabbiga trosor, string from the 90´s.....
- Litentanta dömer hårt och förlåter sällan....
- Litentanta har hett temperament.. (frågade dottern för jag fick bara en massa dumheter i skallen själv hehe!)


Hakar ni på, vilka är era 5 mer eller mindre
negativa saker, som ni vill bjussa på alltså ;-) ?


1 Bloggullet:

skriven

Spännande att du kommer ut ur garderoben.;o)

Några saker kan jag instämma i, ska försöka göra det här när jag känner för det.



Ha en bra vecka.

Kram

2 gladulle:

skriven

Kul, såg den hos Kristina jag oxå.



Man kanske ska lämna ut lite negativa saker om sig själv

3 Lina - 3 barnsmamma&gammalfjortis:

skriven

"skabbiga string from the 90" HA HA HA HA...du är för underbar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: