- Just det ja, vi drar en bio ikväll!

(det här är alltså stora saker i särboparet litentanta o klatasmens historia,
vi gör inte såna extravaganta saker särskilt ofta direkt... en pizza eller två
har ju hänt att det har inmundigats, men bio..... minns faktiskt inte när vi
senast var på bio....)





Ett säkert kort blir det förstås, jag har ju upptäckt att jag gillar Stieg Larsson,
givetvis alltid för sent, som i det här fallet först efter han hade avlidit, men det
är ju som det är, böckerna blev ju inte sämre av den anledningen och jag blev
glatt överraskad över Män som hatar kvinnor så vi tutar o kör,

Flickan som lekte med elden

Nu ska jag bara försöka bli lite piggare, känns
onödigt att somna när vi väl tagit oss dit, eller hur?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: