- Julen är räddad, Ikea here I come!



Fick just ett samtal från en gammal go vän, eller hmm,
får man skriva så? En go gammal vän kanske det ska
skrivas?

Nå ja, efter en massa bubblande, alltid lika kul att jäm-
föra våra smååå ungar, eeh, inte riktigt så längre utan
nu har vi ju en 18-åring och min 17-åriga tös, så kom
hon fram till anledningen till hennes samtal,

ett erbjudande om att åka med till Ikea!!
Som jag har längtat efter att komma åt en sån busstur,
180:- spänn fram o tillbaka är ju precis i min prisklass och
alldeles lämpligt då man slipper köra, bara att sitta och halv-
sova de där 54 milen och spara energin till att rasa runt på
Birsta!

Klart jag ska med, så lämpligt till jul och allt, ska bara kolla
av med dottern om inte hon vill haka på också, kanske blir
det hela familjen litentanta som gör Sundsvall osäkert då :-)


Nu måste jag iväg, medicinpåfyllning, hämtning av ett par
ungar och vidare till modern för lax/pizza-middag.... (lax för
oss om inte är sååå förtjusta i ost...)

På tal om laktos förresten, liten kissekatt satt ju härutanför
i morse igen, en annan fick stå upp för morgonröken och sen
när jag kom hem från jobbet så låg hon kvar, parkerad i
samma fåtölj minsann!

Hon bjussade på 3 GROOOOOOVT illaluktande fisar den lilla,
tror faktiskt att hon knäcker vilken ostfis som helst vilket är
lite fascinerande, herreje, katta måste vara halvrutten inuti..
Hehe, eller ujujuj....
1 Thalina:

skriven

roligt att åka till IKEA men så långt du har dit.Verkar som att katten har kommit för att stanna.Ha en fin kväll kram Thalina

2 Thalina:

skriven


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: