- Jag blev äntligen uppbjuden!!



På Club Corazon fick jag äntlligen lov att dansa pardans,
sådär på riktigt och med en dansant karl, snacka om att
man drömmer sig bort i det hör spelet alltså!



Min dansante kavaljer, som inte nämns med namn då det är lite si
coh så med hur officella folk vill vara med sina SL-gubbar!

Fakta kvarstår dock, jag har nu suttit med ett fånigt leende på läpparna
länge, länge och även om jag givetvis borde söka mig ut i den "riktiga"
krogsvängen så kan det vara skönt att "iklädd" ett vackert yttre tassa
omkring i klubbvärlden i SL, varför skämmas över  det?

Hade man pengar, sillisar och ett lent och slätt yttre så kanske oddsen
vore lika bra IRL men nu är jag vuxen, vuxen dataspelsnörd, som har
haft en skitkul kväll som slutade alldeles för sent för mitt eget bästa...

Blir att sova extra djupt i natt då alltså, ett bloss på ciggen, se
pang bom i säng, kanske kommer lite mer detaljerade bilder på mitt
alterego i den andra världen.... även om ni kommer att garva förstås!

Sitter du ensam hemma, bra uppkoppling och snabb burk, testa av det
här Second Life då,
finns saker för allt o alla och ja, tiden den rullar iväg
och vips så....var det snart morgon!

Vill du veta något om Club Corazon
här finns en blogg att kolla in lite

 

För SL klickar du bara på bilden så är du framme!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: