- Jag är ett geni!!!

Först ska jag bara säga att jag var nöjd med filmen om Hagamannen, den fångade
känslan som fanns, som fortfarande finns kvar, och jag är tacksam över att jag
faktiskt såg den trots mina ev. tvivel före. Dock är jag lite mindre positiv till deras
sätt att klampa på in i familjen, visa scener ur ett förhållande de knappast kan ha
en aning om, där ställer jag mig mindre positiv, men det var väl kanske väntat...


Sen, för att helt okänsligt byta ämne måste jag bara utropa min egen överlägsna
förmåga att fundera ut smarta lösningar på arbetsträningen!!

Jag skulle ju bara göra en ändring i taget, kan inte pressa mig så mycket när det
handlar om hjärnan, den är inte lika lättmanipulerad som arm och ryggmusklerna
har visat sig vara nämligen...

Men kolla in det här:

Nu när vi ställer om klockan till vintertid
i år den 25 oktober kl 03.00 på natten
då go vänner,
då fortsätter jag,
precis som nu,
kliver upp samma
tid och går till mitt
jobb samma tid!!

VIPS
då har jag, utan att krångla till det
för lilla skallen, börjat en timme tidigare!

Jag är imponerad, väldigt....

Nu ska jag bara sälja in
den här ideén till jobbet
och försäkringskassan...

hmmm....
1 justine:

skriven

sänder en liten natt hälsning från en troll i natta kram justine ..

2 kristina:

skriven

Hahaha, den är bra...

Men idén är egentligen kanon, om vi går och lägger oss vid samma tid och går upp vid samma har vi en extra timme på morgonen att gå runt och klaga på hur trötta vi är:)

Eller städa lite(hmm, kanske inte).



Har varit grymt dålig på att bloggar runt den senaste tiden. Blir bättre nu under en vecka sedan blir det nog totalflytt till det nya huset(en ny bloggsvacka)



Kramar i massor

Kristina

3 kristina:

skriven

Funderade lite, blir jag också en lilltanta om tre år då?

snyft



Fast på dig låter det gulligt och på mig gammalt, hur kommer det sig?



Kram

Kristina

4 Svägerska:

skriven

Ja, jag vet att du är ett geni! Det är väl av den anledningen du passar så bra in i vår familj...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: