- It´s a new day, jopp

marriedtothesea.com

marriedtothesea.com

(o bilden är en liten hälsning till särbon bara,
på tal om hyggena därborta....)

Har sovit som en klubbad säl till nu strax före ett, dessvärre var jag ju se
i starten, klockan var -oj här kommer tidningsbudet visst-tid innan jag lagt
mig men ändå, vi pratar 9 timmars zznark i följd!! Underbart minst sagt!

Och precis som jag skriver det här kom visst brevbäraren, visst låter det
väl inte helt fel ändå? OM man lägger sig "med" tidningsbudet och kliver
upp med brevbäraren, då måste jag ju ha fått nån form av sömnrutin
kanske även om den är lite snett vridet sisådär ;-)

Ska ragla ut nerför stentrappen o se om det kommit nåt intressant idag,
dagens överraskning står dock dottern för, hon inte bara väckte den så
skönt sovande modern... utan tittade förbi med ännu en sån UNDERBAR
choklad som jag ju bara avgudar!!! Sista Cote d´or Noir de Noir ligger nu
här och väntar på att bli uppäten och jag ska verkligen njuta av den, sista
känns inget bra att skriva och jag har inte sett den i nån annan butik än
just Godishuset så jag hoppas så att de tar in den igen....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: