- Inlandet ökar!



Krisen ÖVER!!

Jobben åter!!

eller som VK väljer att skriva det

DOROTEA KOMMUN KLARADE KRISEN GALANT




Jag är en sån som skumläser, fort fort ska det gå och sen kanske,
om jag skulle ha tid alltså, så går jag tillbaka och läser om allt igen..

Här står ju svart på vitt: Dorotea klarade krissituationer...
Men i min värld infann sig alla grammatiska fel man bara kan tänka
sig, som en stund på min blogg kanske, och faktainnehållet var ju
bara skit, tills man satte sig ner o läste det igen alltså....

Såååå, inget ekonomiskt uppsving för Dorro alltså, ingen häftig genväg
genom, förbi krisen utan bara en jädra övning på Bergvattengården
var "allt" som hände...

Genast blev tidningen sååå mycket tråkigare....
(vill du också läsa fortsättningen på
artikeln, klicka på bilden!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: