- Ibland tror jag fan att karln är tokig....




- Idag har jag flyttat utomhusdelen till varmluftsfläkten utomhus,
japp, först måste man testa om det ändå inte är bättre att ha den
delen inne, trots att det blir en massa vatten som istället för att
rinna rakt ner utomhus ska måsta tömmas (ordvill och utslut i min
arma skalle just nu så jag hoppas att ni förlåter mina snubblerier,
ikväll också....)

- Sen har jag flyttat spisen(hmm, kokplattan kanske?) till butiks-
delen, han har ju sin firma nämligen, så nu kan man kanske värma
på sin lunch där....som han ju aldrig äter plus att han liksom bor en
20 meter ifrån verkstan.... eller kanske koka vatten där till kaffet,
om vattenkokaren skulle paja alltså.... eh?

Nu ska jag definitivt inte komma och påstå att min dag varit mer
högproduktiv, tvärtom, men ni karlar alltså, speciellt särbot med
sin ena storebror, varför ska ni alltid testa de mest knepiga av
lösningar på problem som egentligen inte ens finns, innan ni som
vilken tanta som helst gör som man ska?


Jag upphör aldrig att förvånas nej,
eller är det bara min tomma, tomma
skalle som strular till det för mig?

Kanske blir en massa ekon och tjafs
när det liksom studsar mellan öronen?

Gääääääsp
tänk om man bara kunde somna nu...

1 särbot:

skriven

det där med att värma lunchen var ju mer ett skämt ju... (vem tusan vill äta kokt husman eller stekt yoghurt???) Huvudsyftet med bänkspisen är naturligtvis att torka svetselektroder!



Utomhusdel utomhus? -no comments...

Snart flyttar jag in inomhusdelen också!

2 AnJa:

skriven

Gillar dina "svamliga" inlägg. Måste säga att jag inte hade en aaaaning om att man kunde ha utomhusdelen inomhus. Trodde liksom att den hette utomhusdelen av någon speciell anledning ;-)Låter som din gubbe jobbar i samma bransch som min. Torka svetselektroder är ju vad man använder en spis till. Eller hur!?! Fast gubben min går från verkstan hem = 40 meter och lagar god lunch till mig varje dag. Hälsa särbot det....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: