- Hur skulle din kille göra?

 



Om vi skulle tänka oss en situation där du själv blev rånad, misshandlad
eller utsatt på något sätt och din partner fick reda på det hela, tänk dig
att han/hon också visste vem som hade gjort det.... Hur skulle reaktionen
då bli?

Jag är nästan säker på att mitt lilla snälla särbo skulle kunna förvandlas
till en ganska galen, stortokig hämnare/vedergällare och kanske skulle
något liknande kunna ske.....

Huruvida det är rätt eller fel tänker jag lämna den här gången, skulle
situationen vara så att det var min dotter som blev utsatt så kan jag däre-
mot nästan lova att nåt skulle ske
, även om jag ju rent moraliskt inte tror
på öga för öga, tand för tand....

läs mer här
1 Henke:

skriven

sv: ja det är orättvist!



ang. inlägget så skulle jag gå i taket och sen gå bärsärkargång, bokstavligen!



hoppas helgen varit bra?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: