- Höstfix hos farsan!



Nu har ju silvereken suttit där ett tag, blivit för hög
och slaknat betydligt men jag tänkte att vi kör på en
lite mer bohemisk look den här hösten

Lite sådär "more is less" eller kanske ....


Oops, blev ett avbrott i skapandet, var tvungen att
gå en riktig boxningsmatch med en av de två super-
äckliga flugorna som flyttat in i mitt sovrum!!!

Jag vann fast jag har aldrig varit med om mer seg-
livade flugor dock, har skickat dem runt vägarna med
hjälp av pyjamasjackan (kom ihåg, snör i tvätten!!)
men trägen vinner!!


Annars är det lugna tag här hemma, lite försök till att
städa, som alltid, och en liten sväng m sopsorterat
papper....Är inte söndagarna det skönaste som finns..?
( och jo, det var en himla massa ironi där..)
1 Jag:

skriven

Ha ha ha... gillar dina långa utförliga kommentarer också...



Här börjar desprida sig en härlig doft!!! Kanelbullar!!!! =-)

2 Jag:

skriven

De måste vara fridfullt att ha en plats att gå till... Saknar de när de gäller min mamma...

3 Jag:

skriven

Nu är bullarna klara...mums!!! Även om dotra lyckats förbruka allt pärlsocker...Men de går ju bra med pärlsocker...



Min mamma är begravd i en minneslund...Utan sten... Så ingen av oss vet var hon ligger... De var hennes val... Lite tråkigt tycker jag för jag gillar inte att gå dit... Men men... De kanske inte hade känts bättre med en grav... Men jag tror de...

4 Jag:

skriven

...med strösocker menade jag förstås!!!!

5 Jag:

skriven

Nan´s song kan jag inte höra på utan att lipa sen mamma gick bort... De går bara inte... Jag kopplar ihop den med mamma så otroligt...



Kram kram kram på dig....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: