- Har ni rätt storlek på struthållaren damer?

 

 

Inte vet jag om det var det bästa klippet men med min sista HELT

oerhört felköpta BH måste jag inse att det kan göra ooooont...

 

Fast nu, efter att jag tom låtit dottern få peta på en sån där

JÄTTEÖM knöl som bhn lyckas trolla fram, kunde jag enkelt

konstatera att aha....

den här gången kunde jag visst inte skylla på BHN.....


Jag har lyckats få ett blåmärke, eller snarare en hård

jädra inre blödning av en kartong på jobbet.....

 

Mitt tidigare rekord i den grenen, blåmärken man drar på

sig på "lyfta en massa skit-arbetet" var annars en 63 olika

blåmärken på kroppen, och givetvis SAMTIDIGT....

 

Nu kan jag däremot ståta med ett blåmärke i storlek,

och volym GOLFBOLL.... Antar att det är det närmsta

silikoninlägg jag nånsin kommer att få och inte är det

snyggt heller....suck

 

Blir jättekul att jobba i morgon....känner ju av skiten i hela

vänsterarmen, så korkat men ändå en del av tillvaron i en

mejerikyl på stora affären....

Kategori: Ont
1 Anna:

skriven

Hehe! Men då är ju saken biff... Litentanta ska pierca sej... ;)

...och här så är struthållaren mer en accessoar än ett nödvändigt ont... Hihi!

Natti natti, vännen.. Ska sova bort så många rynkor jag kan, för dom är dyra att ta bort... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: