- Håll ljuset brinnande!



Härmed fortsätter jag kedjan av bloggare som uppmärksammar
Bröstcancermånaden oktober genom att hålla dessa ljus brinnande,
vill du göra nåt mer så klicka in här på Bröstcancerfonden!







Detta är till minne av alla som drabbats av bröstcancer.
Ett stearinljus förlorar ingenting av att ge eld till ett annat ljus.
Håll dessa ljus brinnande.





Jag läste den här uppmaningen hemma hos AnJa
som i sin tur hade läst det hos The willow Fairy
1 Anna:

skriven

Haha! Jaså, jag är nästan som ett luftburet (eller cyberburet...) virus då...

Höll på att pimpa vänster långfinger också med "spin on this" men jag stillade mej... asg och JAG SKOJAR!!

2 The Willow Fairy:

skriven

Kul att även en icke-handarbetare httade in på min blogg. Hoppas jag kunde förnöja en liten stund i alla fall. Bra at bröstcancermånaden uppmärksammas.

3 Monica:

skriven

Jo tack för tröstande ord..men Tamiflun har ju visat sig vara nästan verkningslöst även mot den vanligaste influensan..så jag hoppas verkligen att det här går över snabbt och enkelt;)

Mågottkramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: