- Gamla nyheter men Calle ÄGER!!!!

Först ska jag bara upprepa mig, inte så ovanligt när det
kommer till en gammal liten tanta, och säga att jag hade
en gång en favorit, en liten Robin minsann, som sjöng en
underbar version av Eva Cassidy version av Stings låt
Fields of Gold

Inte tusan tycker jag sämre om Calle ikväll kan jag lova,
både det han presterade under kvällen OCH hans egen
underbara Fields of Gold har för evigt givit även honom
en liten plats i mitt hjärta ;-)



 

Men

vi får inte glömma Reza... vilken jädra röst kvinnan har,

kommer på mig själv att blunda och tänka Aretha Franklin

varenda gång jag hör henne och oavsett vad en lynnig jury

än säger, hon gjorde en helt godkänd version av Queens låt!!

 

Sen har vi ju "hat-kärleken" Rabih... även om jag inte

vill gilla honom så faller jag gång efter annan för hans

arabiska vibrato... Helt fel låt, men vilken rocklåt skulle

egentligen passa honom? Han gjorde en helskön egen

tolkning av Ume-tjejen Miskovskys tämligen mesiga

låt  "Driving one of your cars", så det så brudar ;-)!!

 

Ja, sen är det ju Niklas

sanna mina ord, han kommer att bli något när han

blir "stor", var suverän ikväll och ja, Eddie, han är

ju bara sååå skön så vad ska jag säga?

 

Jag är glad att jag såg kvällens avsnitt, väldigt glad,

massa låtar jag kände igen, fast jag hade ju gärna hört

en tolkning av "Number of the beast" m Iron men man

kan ju inte få allt man önskar!

1 Labsan:

skriven

Åh....och jag däckade i soffan i andra rummet och missade hela tjottafadderian!

Fanken också! (hoppas på reprisen eller så får det bli datan)



//Kramis och ha en skön lördag! Labsan

2 Jag:

skriven

Ha!!! Du har inte ensamrätt om bromen du...Dela med dig lite... He he he...

Jag har ju inget förstånd över huvudtaget... Född med huvudet under armen jue...



3 Pjoltas:

skriven

Jag hoppas Calle vinner!

De andra tycker jag...eh ingenting om.

=)

http://pjoltas.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: