- Fel, fel, fel!!! Bostaden ÄGER!



En liten prästkrage till dig trevliga kvinna på kundmottagningen
på Bostaden, tack vare din samarbetsvilja står jag inte bara i kö
på lägenheten jag ville utan nu vet jag också om att jag faktiskt
kan byta lägenhet på egen hand (OM det är en hyresgäst som de
kan godkänna givetvis men så är det!)!!

Så är det nån som sitter på en tvåa stor nog för att rymma en
litentanta med stooooort skrivbord o säng och en dotter med
älsk, här finns en härlig trea på ett av Marie-områdena, nära
Godishuset och Coop
och med liten uteplats och stor balkong.
skriv gärna en liten rad så kan jag höra av mig till er!

Hyran är 5600:- , kabeltv ingår i hyran samt fritt val av bredband.
Ett suveränt område och mysig lägenhet som jag INTE vill lämna
men så är det.... anpassa mun efter kappsäck så fram med alla
härliga tvåor på nu!! (INTE intresserad av vare sig Ersboda,
Tomtebo eller Umedalen !)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: