- En liten pärla bland tyckarna, Caroline/Fab tycker till!

Om jag verkar lite forcerad idag kan det ligga nånting i det,
har nämligen sovit i över 10 timmar i natt, kanske jag rent
ut ska tacka särbot för det?

Han kom ju nämligen hit i går kväll och vips så låg jag halvt
medvetslös i sängen redan klockan ett i natt!

Nå ja, plöjer genom nätet som en furie, läsa, tänka, kladda
ner på bloggen och fortsätta vidare, vidare.... Hehe, en del
mer diagnostcerande människor skulle väl nästan kalla mig
manisk eller något liknande, jag säger helt enkelt så underbart
jädra utvilad att jag nästan håller på att krypa ur skinnet!

Hemma hos Caroline hittar jag ett blogginlägg helt i min smak,
ett sånt som jag skulle vilja kunna knappra ner men ändå inser
att kanske skulle jag trampa nån vilsen själ på tårna, eller framstå
som en otroligt fördömande person........( har hänt förut nämligen)


Ålder lägger ju vissa krav på mognad, tolerans och insikt, som jag
nu inte alls tar ifrån henne utan jag kan bara avundsjukt
läsa och sakna mina yngre år, väldigt mycket sakna....



Men kliv in och läs om en annan åsikt om alla våra
unga mammor och deras bloggande, om en sjuhelsikes
insikt i vad man faktiskt missar, oavsett vad de unga
morsorna fanatiskt försöker visa upp för fasad...



Lev livet ett tag till tjejer,
ni kommer att hinna med
familj och barn ändå,
jag lovar!!!


Unga oansvarliga mödrar,
ett inlägg med sting i!

1 Anna:

skriven

Hilluuu!!

Ja, du kikar ju in titt som tätt... Hihi!

Men nu har du en mer "logisk" förklaring och anledning till dina inhopp... För Craig David "bor" ju "hemma hos MirAnna"... Hehe!!

Kram tillbaks, ha en toppendag och surfa på vågen av nyvunna krafter...

2 Bloggullet:

skriven

När det gäller Idol så gillar jag Mariette och Tove.;o)



Ha en skön helg.

Kram

3 Bloggullet:

skriven

Jag vet inte om min kommentar kom fram, försöker senare.

4 Carro:

skriven

Hejsan! Jag måste tacka så mycket för din fina respons. Det är beklagansvärt att man inte kan få uttrycka sin åsikt utan att behöva gå runt på äggskal för risken att man har trampat någon på tårna. Jag är i vilket fall väldigt tacksam över att jag kunde få föra din (och andra mammors) talan! Tackar även för länken och återgäldar tjänsten på mig blogg! Ha en underbar dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: