- Bada!

Jag njuter av att hyra lägenhet, njuter som tusan! Bara det här med att bada, ingen
panna som behöver eldas, ingen koll av pellets eller hämtning av sur ved och en
evig kamp för att få upp värmen på vattnet, vrid om kranen, fyll karet och voila,
ner i ett varmt bad!

Nu har jag också testat det här med för mycket vatten i badkaret, eller som det ju
verkligen var, lite väl mycket vatten som rinner UR badkaret... Ingen fara på taket,
jag hann stoppa i tid, men jag vet ju vilken panik jag hade känt om det varit i ett
hus.. Med min tur vad gäller kombinationen vatten och hus hade jag väl fixat nya
vattenskador eller något...

Nu tömmer man bara ur överflödet, ser hur vattnet på golvet snabbt rinner ner i
den bra placerade golvbrunnen, rätt lutning och alltihop är inte att förakta, sen
ska jag helt enkelt glida ner och njuuuuuuuuta! Det är en maximal start av en sån
här vaken fredag tycker jag ivf!

Är lite besviken dock, eller mycket besviken måste jag erkänna....
Var tog alla reaktioner vägen?! Det känns som att det bara var jag och dottern som
brann ur på "topp-bloggarens" äckliga inlägg i går kväll.... så ska det inte få vara,
har vi helt slutat att bry oss om sånt som räknas och istället pyr nån fjantig debatt
om huruvida den fd blonda toppbloggaren har mest acne eller inte..... Så jävla ytligt,
ska Sverige bli ett nytt Amerika där ytan är allt, människor bara är förbrukningsvaror
och alla medel är tillåtna i jakten på uppmärksamhet? Sorgligt, så väldigt sorgligt...

1 AnJa:

skriven

Jovisst reagerade jag. Men jag sprang vidare på dina länkar och kom aldrig tillbaka hit igen :-) Tyvärr börjar man bli luttrad av alla vidriga löpsedlar och förstasidor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: