- Atjjoooo!



Här är det lite snorigt, brukar ju vara så på lediga dagarna och
det har mest troligt apselut inte ett dyft med nån vaccination att
göra
utan mer med det gamla faktumet att jag ju jobbar i kyla,
klart man kånkar runt på lite snuva då!

Sov läääääänge gjorde jag, blev bara väckt av dotterns mobil
och fick helt perfekt middagen handlad av familjen syster/lilla-
syster! Funderar på vad ungar gör en kväll som denna dock....
De har ju inhandlat, eller nääää, de fick sig ju en bautapumpa
som karvas i just nu, så långt har vi kommit i vårat Halloween-
tänk!

Godis finns, några kilon, och Idol är det på tv i kväll, men annars,
vad gör en Halloween-sugen tioåring hemma hos storasyster ikväll?
Flyget hem går i morgon så ikväll är liksom kvällen som gäller....

Några tips, vad tänker ni hitta på med era ungar?

(ganska roligt hela eländet dock, jag har BLÅNEKAT denna helg för
i mina ögon är det ju bara en skapad helg, ännu en anledning för
handeln att lura av oss mer pengar liksom, men vad gör man?)
1 Ludwig Sörmlind:

skriven

Jag brukar alltid säga att jag ska köpa en pumpa och skära lite i inför varje allhelgonahelg. I år kanske vi gör slag i saken och gör det! Men vad gör man med allt krafs som är inne i pumpan egentligen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: