- Åsså är det Idol igen....

Jag vet inte hur ni andra känner det för hundrade säsongen av Idol?
Jag är ordentligt kluven själv, vilka är bra och vilka är dåliga, vilka
står man helt enkelt inte ut med och vilka verkar vara nån man skulle
kunna umgås med privat?

Vet inte vad det är som gör att jag gillar en artist eller inte, vet ivf att
jag sitter här med kraftigt tappad haka när jag hör Amy Diamond´s
nya låt ..... Såhär ska väl inte den lilla studsbollen låta, eller?




Kan inte annat än gratulera tjejen, den nya låten har redan fastnat
i min skalle och jag är ju definitivt inte ett av hennes fans, trots att
hon ju är årsbarn med min egen dotter.....

Tycker, eller har ivf alltid tyckt, att hon är mer som en studsande
liten flicka och hurtigheten har liksom känts påklistrad..... (får man
ens tycka så när man är morsa förresten?)

Vill du läsa mer om Amy så har hon en hemsida, en myspace och
givetvis också en sida på youtube

Vem jag gillar i Idol? Jo, jag verkligen VILL tycka mest och bäst om
liten Calle, tyvärr verkar han ha det lite svårt med själva scenbiten,
då är inte Idol rätta forumet direkt kan man tycka, tyckte att Erik var
en klippa men nu vet jag inte heller så jag kör väl på Reza rakt av,
både känsla, röst och utstrålning.... Fattar inte hur de gör, PANG från
ingenstans dyker det upp såna stjärnor att man bara häpnar....

(men visst är väl Calle för skön, - Men bara om min älskade väntar....)

Sen kan man ju inte glömma bort Eddie...... hmmm :-)

Men nu börjar det,
tjohoooo!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: