- Andra gången gillt, snälla, snälla, snälla?

 

Om man läst här hos mig tidigare i månaden kanske den här lägenheten känns

lite småbekant, möjligtvis lite tvärtom mot den andra men i övrig helt jädra

identisk!!!!

 

Japp, det otroliga har hänt, en exakt likadan lägenhet finns ute,

bara 10 dagar efter vi var och tittade på den förra, det måste

vara positivt, det MÅSTE betyda nåt bra, det kommer att

gå hur bra som helst och JA, PARRRRRRTY blir det här också,

skitsaksamma om den ligger på andra sidan vägen liksom,

det är fortfarande bara runt hörnet från där vi bor nu!!!

 

Hålla tummarna är vad som gäller nu alltså,

ni som var snälla förra gången, kan ni haka

på en gång till kanske?

 

Allt kan ju inte vara trasigheter, sjukdomar och ren

och skär idioti i jag o dotterns liv,

vi måste ju få lite tur och flyt också,

visst är det väl så?

1 Jag:

skriven

JAg kniper både tummar o tår... =)

2 Brutala Bloggen svarar:

skriven

Jag kan ju förstå, men ändå inte. Jag förstår ju detta med psykiska misshandeln och isoleringen och rädslan. Men jag förstår inte början. Alltså,, ena sidan av mig förstår den andra inte. Förutom att det gör ont, hur tänker man alldeles i början,, första antydan till kontrollerande beteende eller när man får en kommentar om hur dålig man är. Varför stannar man då. På nåt sätt måste man ju förstå rätt tidigt. Men ändå verkar så många stanna.



Jag tänker ju nu när jag är fri i mitt förhållande (alltså inte kontrollerad) att jag kan dra när som helst så fort jag ej blir behandlad med respekt. Men vad är det som gör att man vill stanna för evigt om börjar bli dåligt behandlad. mår dåligt och inte känner sig älskad och är rädd? Varför ändras man och vill vara kvar

3 A:

skriven

Wow, vilka jätteförråd!!

Hyresrätt eller bostadsrätt!

Håller tummarna!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: