- Upp o hoppa!




Idag är det jobb, hämtning av APO-doserna, ner på stan och försöka fixa sig en ny bankdosa,
tanka bilen, iväg till modern för tur till affären, Kreolskans gryta-lagning (om inte hon gör den
själv, vi kollar av dagsformen där?) middag hemma hos henne, tur hemåt för kraschlandning
i sovrum och då är väl tanken den att jag ska somna i tid för sen kommer onsdag med ny dag
på jobbet, en av de mer hjärndöda dagarna och med lite tur har vi torsdagen efter då modern
blir av med sig gips, äntligen kan jag tänka mig att hennes tankar går och då är redan min
vecka slut  *pust*......

Men, mitt i alltihopa idag är det visst ett föredrag på Frälsis här i Umeå,
Laktosintolerans, mer tro än vetande...

Det skulle inte alls vara helt fel att gå på det, får se hur dagsformen känns helt enkelt, måste ju
hinna förbi apoteket innan bara, voi voi, sånt här med stress är inte min bästa gren nuförtiden
dessvärre...

Nå ja, ni slipper ivf mig här på bloggen under dagen åtminstone, det är klart så jag önskar er
en trevliger tisdag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: