- Ullared och Morgan



Eftersom att jag tillhör den del av befolkningen som mestadels tittar på
alla serier på nätet så ser jag ju på helt andra dagar än resten av folket,
mina inlägg kommer alltså sällan på rätt dag men det spelar väl mindre roll.


Jag är ingen storshoppare, utom när det kommer till just sånt man kan hitta
där, älskar ju att hamstra upp på bakplåtspapper och balsam och varför inte
deras beryktade fryspåsar...


Men, just i Ullared har jag inte varit, jag håller mig mer till Ö&B, Rusta eller
absoluta favoriten när det gäller allmänt kraft, Dollarstore i Strömsund!


Få saker får igång den här tanten mer än några extra hundringar på kontot,
en hel 740 att fylla med allt jag vill och allra helst bara lugna människor med
på turen. (OM ni tar turen ända bort till Strömsund så glöm för allt i världen
inte pizzerian på järnvägsstationen bara, med eller utan laktos, där är pizzorna
som de var när man var liten, stoooooooora, feta och smaskiga!)


I dag blir dock eftersmaken av Ullared lite sorgsen, lite tårögd sådär......




" vi som då inte lyckas riktigt på jorden eller så,
vi kanske får det bättre i himlen än dom som
lyckas fullt ut på jorden.........."



Har du lyckats missa Ullared på femman så finns ju
allt, som vanligt, på

Kategori: TV
1 ida:

skriven

tack för kommentaren på inlägget, fasen det är skitsvårt att veta om man ska ta sprutan eller inte.. men man kanske måste tänka på att man kanske smittar andra om man inte tar den.. med så många som har tagit vaccinet så borde jag också kunna ta den :)

2 Eva-camilla:

skriven

Tycker det programmet är svinbra! haha..även om jag nuförtiden inte är så ofta på Gekås i ullared så kan jag längta efter att åka dit när jag ser det! och tänk...om det var mycket folk där innan hur mycket är det då inte nu? efter all reklam serien får i tv..ojojoj men visst är han lite go..den där lustiga, ensamma mannen.

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: