- Tid för att vakna



Idag kom jag mig upp redan vid kvart i 7, började att vakna exakt en timme
före men så kul skulle vi inte ha, kliva upp kvart i 6 kändes lite väl ambitiöst
så jag har både haft lyxen av att få somna om och sitta och läsa en massa
gamla nyheter....

Givetvis så hade jag sett Rebus-avsnittet som gick igår kväll men det kanske
bara var bra, nerbäddad och påfylld med första dosen sömnisar, lite lagom be-
kant tv och kolsvart i sovrummet lurade min skalle att tro att det faktiskt var
dags att somna så det tog inte många minuter efter sista stöten Zopiklon innan
jag znarkade.... Är ju enormt ovanligt att jag somnar före 2-4 på nattakröken!

Nu hoppas jag bara att grannen lagt ner sin maktdemonstration eller vad han
nu håller på med, jag är så inparkerad man bara kan bli och det fanns då ivf
igår inte en chans i h-vetet att man skulle kunna ta sig in i bilen, modell smal
dessutom, då de ju har bägge parkeringarna runt om mig... Sånt är aningens
irriterande måste jag få säga....

Ha nu en trevlig måndag, jag som går hem redan 11 har ivf ambitionen att direkt
attackera dammråttorna, allt är ju redan undanplockat efter besöket i går em!

1 Anonym:

skriven

hoppas din kväll blir bra , min dag varit en seg på grund av lågt blodvärde så man kan säga att min dag börjar iställe kväll kram justine


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: