- Tävla om romantiskt set med underkläder!

 

Nu kan Breakthesilence erbjuda en tävling i samarbete

med Evas Underkläder

 

Du kan vinna ett sött underklädes-set i snöflingsmönstrad, elastisk mesh och elastisk

spets med till ett värde av 399:-. Setet är i one-size och finns i färgerna vitt eller svart.

 

Sista tävlingsdag är onsdagen den 11/11.




För att vara med i tävlingen klickar du bara in dig här för mer information.
Lycka till!
1 gladulle:

skriven

ja, man borde ju vara imun vid det här laget, men sen finns ju den psykiska magsjukan som gör att man mår illa så fort någon pratar om magsjuka, den lär man aldrig bli fri ifrån.

2 Jag:

skriven

Duuu...Ribba??? Hmmm...De får mig på helt andra tankar...Usch o fy mig!!

3 Kristina:

skriven

Haha, det skulle se bra ut på mig med lita valkar som hänger över:)

Men fint var det...



Jag har lärt mig att hata dessa speciella dagar, blir nog lättare med åren. På något plan är det nog lika jobbigt även om det har gått 21 år, tror att alla känner en viss orättvisa när mördare(ex) lever tills de blir 96år...

Du fattar vad jag menar.



Bamsekram

Kristina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: