- Tantan gör en rip off-lista

Tydligen har Engla haft den här listan,
vilken idioti att jag ska ge mig på den då ;-)

(egentligen trivs jag bäst med en
redig solbränna och fräsch hår...)



1. De 3 senaste köpen jag gjort är
bärs, en rulle snus, sköljmedel
2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är dottern? eeeh....
3. Det senaste jag googlade Bostaden i Umeå
4. Mitt absolut sämsta köp någonsin huset eller Scorpion? Hmm, huset för det var dyrare...
5. I min handväska har jag just nu lika lite som jag har handväska, alltså nada!
6. Min favoritgata i världen är nån liten mysig en i Helsingör eller nåt...
7. Mitt signaturplagg är mina fiskebrallor, eller fleecetröjor, eller nån fodrad flanellskjorta á la Jägarna...
8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är min figursydda balklänning... liten 34-a så den är ganska körd numer..
9. Jag är beroende av snus!
10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord: slafsigt, billigt, omodernt! (ÄRVT, så ska det vara!!)
11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja Zara
12. Jag har aldrig köpt något från Gina Tricot osv....
13. Jag fyndar bäst Jag fyndar bäst under tvång, eller skurmedel...
14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja Whoopi Goldberg?
15. Mitt nästa stora inköp laptop till dottern ;-)
16. Min stilikon är absolut icke existerande....dessvärre
17. I min skosamling har jag dotterns avlagda dojjor och lite Maxi-köp
18. Min drömväska är hel?
19. Varje månad shoppar jag för alla pengarna, mat ni vet?
20. På nätet shoppar jag helst just nu från Ad Libris
21. Min favorit-modeblogg är aldrig funnen
22. Jag är som snyggast när jag är förvarad kallt, mörkt och inlåst hehe!
23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag ingen, vem bryr sig, inte jag ivf
24. Mitt hår är tunt, risigt, inknölat i tofs och där....
25. Mitt drömjobb är lite vagt än så länge
1 Anna:

skriven

Men, va F**??!!

Och jag som trodde att JAG var din stilikon... asg

Kram på dej och hoppas du har haft en bra helg!

(för övrigt, så har du ytterligare en "kommentar" inne hos "jag"...)

Pöss!!

2 Jag:

skriven

Ha ha ha... Fasen vad du märker ord nu då!! Du känner mig ganska väl gissar jag o du LUSLÄSER mina inlägg!!! Aj aj aj... ;-)

Då?? JA då... Då kunde jag säga de med gott samvete... Jag var inte hemma förren vid 11 i dag!!! Så... Äsch


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: