- Tänk om man bara visste sanningen..... vad hände egentligen Tomas?

Härvan med vår "folkkäre artist" trasslar vidare, förmiddagens sk "artiklar" i kvälls/mitt i dagen-pressen väller in och jag sitter här med självpåtagen munkavle, vad är sant, vad är falskt? Handlar det om nån sorts trovärdighetsbonus för att man planterar äppelträd eller vad är det som pågår?


Senaste nytt i "högexklusiva" tidningen Expressen är dock:

"Expressen läser upp artistens brev för kvinnan, som även hon är
känd från underhållningsbranschen.
– Jag blir helt förkrossad när jag hör detta. Jag har skyddat min
före detta pojkvän, men nu kan jag inte tiga längre.
– Jag har levt under konstant rädsla de år vi varit tillsammans.
Hans kontrollbehov och svartsjuka är enormt."


Vill du läsa hela artikeln så klicka här


Själv konstaterar jag bara att jaha, det är väl en jävla tur att inte jag sitter på nån viktig post inom något viktig ämbete, kan definitivt inte gå in och editera gårdagskvällens ursprungligt giftiga inlägg igen väl? "Ta tillbaka det där!!!!!" Hur jag än vänder och vrider på mig har jag bevisligen arslet fram, mitt i ansiktet för att vara exakt, och om nån skulle råka ha missat det är jag kraftigt laktosintolerant.... se, där är ursäkten för alla förhastade ord, man kan liksom inte alltid reglera vare sig mängden eller konsistens av dynga då.....

Häpp!

som dottern fortfarande använder sig av.....
1 Jag:

skriven

Kalle Kalle Kalle...Han är bääääst!!! Håller med dig!!! Ja ja ja..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: