- Stress fungerar bara som en sporre?



Homer Simpson Quote


Click Here For Images &
Homer Simpson Quote Pictures





Njae, om vi inte talar om en stor jädra
hälsporre så stämmer det då inte på mig,
har precis använt två av mina tre försök
att logga in på nätbanken......


ERROR


Man vill ju inte göra det där tredje misslyckade
försöket så gärna och nu talar vi om avancerad
hjärnstress....


Får fylla i mina ansökningar om bostadsbidrag o tillägg
först, kanske kan posta iväg lite brev till de som vill ha
betalt och skriva :


- "Annan dag, just idag var inte riktigt rätt för mig"


Over and out från mig, ska sikta in mig på en hyfsat
tidig kväll istället, kanske man är en gnutta klarare i
knoppen i morgon?
1 Anna:

skriven

Ja,min nätbank har också strulat idag och HUR KUL är det när man är ute i sista stund för att betala räkningarna... Grrr!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: