- Snorhalka på Mariedal/Ersboda!!



Under tiden jag öppnade bildörren, startade motorn
och bestämde mig för att torka bort fukten från rutorna
slog halkan till!!

Ibland går det så fort att man inte hänger med, men här
har vi ju ängar o dimma o lågmark minst sagt, så om ni
ska ut o gasa på det här området, ta det lugnt med gasen!!
1 Bloggullet:

skriven

Det kan man ju kalla blixthalka.



När det gäller hårfärg så hade det ju varit lättast att bli brunhårig som du. Ändå ska jag strula med dessa blonderingar som blir orange, när erkänner jag mig besegrad och kör med brunt?;o)



Kram

2 Bloggullet:

skriven

Det kan man ju kalla blixthalka.



När det gäller hårfärg så hade det ju varit lättast att bli brunhårig som du. Ändå ska jag strula med dessa blonderingar som blir orange, när erkänner jag mig besegrad och kör med brunt?;o)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: