- Slumpmässigt surfande kan vara kul


Söndagar är som gjorda för planlöst läsande av bloggar
jag hoppar mellan härliga, roliga, djupa, menlösa och
ibland totalt hjärndöda bloggar allt medan tiden går...





Själv flummar jag runt med bloggplus. Vet inte om det är
det bästa redskapet men det jag vet är att man kan hamna
precis varsomhelst, sånt som är väldigt söndagsvänligt alltså!

Just nu sitter jag och skrattar "hemma" hos en icke namngiven
blogg, vill inte vara för taskig, inte jämt, och garvet för stunden
kommer sig av en kategori hon kallar "Stillbilder" ?!

Man måste vara urgammal som inte förstått det, att man måste
förklara det liksom, den här bilden är stilla.... ingen VB alltså haha!

Sen har det ju gått troll i alla blondiner på nätet, blonda lockar,
push up och korkade uttalanden, det är tydligen melodin som gäller..

Men herregud, här hittar jag också en definition på vad ordet hora är....

"HORA/SLAMPA: Vad är en hora? Jo, hora är ett lite "lättare" ord för prostituerad.
En prostituerar är alltså en kvinna som går på gatan och säljer sin kropp till
manliga främlingar för en summa pengar. En Prostituerar går oftast på droger och har
problem både psykiskt och i vardagliga livet. En prostituerad ligger för att få just detta,
pengar."



Jag menar inte alls att håna, absolut inte, utan jag ser det som intressanta
inblickar i andra människors vardag och verklighet, kanske lär jag mig något
under tiden, kanske förfasar jag mig mer, men finns det egentligen nåt bättre
sätt att få reda på vad folk tycker och tänker än att läsa just bloggar?


Själv tycker jag att HORA är det värsta man kan
kalla en tjej, kvinna och jag pendlar mellan att
gråta blod och vilja gå ut och spöa upp de idioterna
som envisas med att använda ordet, o så ofta som
ju sker idag....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: