- Shoppingsöndag!

En Bakhtiarmatta, bild lånad från alltommattor.se

Nu har vi hunnit med både loppis och auktion, jag kan inte påstå
att vi fyndade något, blev noll och intet, men jag älskar de persiska mattorna!

De kör med väldigt stark spotlight på visningsmöblerna, framförallt
mattorna blir enormt vackra i sina olika färger, tom silkesmattorna
faller mig i smaken när de förevisas framme på "scenen" och vore
jag rik skulle jag fylla lägenheten med dessa mästerverk!

Så nu är det som vanligt efter en sån auktionsdag,
allt jag kan tänka på är tänk OM man hade haft en
uppsjö med stålar, vilka skulle jag ha köpt då?



1 Ea:

skriven

Jag tycker att det är tur att du inte är stormrik :). Herrejävlar, sådana där mattor framkallar kräkningar här ;D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: