- Här föll jag på eget grepp, förundersökningen är nedlagd.... ingen fara då, eller?

 


Av de saker som verkligen upprör mig så placerar jag
misshandel av fru/flickvän/barn VÄLDIGT högt!!

Att en kär, eller i mina ögon, flummig artist kan
ha gjort sig skyldig till detta ordnar det hela så finurligt att
jag aldrig mer kommer att behöva lyssna på hans skruvade
låtar igen!




Känd svensk artist anmäld för misshandel
namnges denna gång som just Tomas Di Leva,
bland annat i Realtid där man kan läsa detta



(klicka på bilden för länk till Realtid.se)


Antagligen ska jag hoppas att det inte har skett nån misshandel
överhuvudtaget, visst vore det allra bäst, vilket direkt gör mig till
en gammal skvallertant, hmmm?, men nu får vi bara vänta och se,

"– En anmälan om misshandel är upprättad och utredning pågår,
säger polisinspektör Bengt Boström till Expressen."


*denna anmälan är gjord av Di Levas flickvän Zinat Pirzadeh

- hittade en länk vars trovärdighet jag inte kan gradera,
men vill ni knalla in där, varsågod - Zinath Pirzadehs fb



EDIT, MED STORA BOKSTÄVER!

Jag ropade fan innan jag visste något,
kanske jag ska ta och skärpa mig en
gång för alla, det här händer alltför ofta
och jag och min stora, breda och alltför
väloljade käft borde ta sig en funderare....

eller som Pjoltas nu säger,
HJULET SNURRAR MEN HAMSTERN ÄR DÖD....

har jag inte lärt mig nu är det lika bra att jag
håller truten i framtiden, att jag låter mina egna
erfarenheter färga vad jag skriver i alltför stor
utsträckning är helt åt helvete och jag SKÄMS...


På Politiskt Inkorrekt hittar jag den här versionen
av Tomas öppna brev till media, ok, jag gör det
igen, slänger in en länk som jag kanske inte borde
men eftersom att det ändå snurrar runt att han kommit
med ett eget pressmeddelande så shoot, här har
ni länken och skjut mig om jag tabbar mig igen, ok?

”Öppet brev till media från Thomas Di Leva "

men en sak ska du veta
kommer det fram att du lik förbannat
gjort det så jävlar.........
1 Bloggullet:

skriven

Förvånande,kända folk är ju som kameleonter, en person utåt och en person mot de närmaste. Det hade jag inte trott om honom.



Vem kan man nu lita på?



Kram

2 cilla:

skriven

är det sant så skall han buras in. jag hatar folk som misshandlar andra, det är så fegt. du gör helt rätt i att hålla dig inne, va rädd om dig och tack goa du. kramisar

4 Ea:

skriven

Hahaha :). Jag har också frossat i informationen på flashback och fick sedan syn på det öppna brevet. Så det kan gå :D.



Vi börjar krya på oss riktigt ordentligt nu så det blir nog ordning och reda här också inom kort :).



Sov gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: