- Min dagliga frukost

I ett av sina inlägg beskriver Utvandraren både sina fredagsmys och sina frukostar,
jag blir vansinnigt avundsjuk och kanske en gnutta inspirerad så här får ni först min
frukost och sedan fredagsmyset, ok?


 

Man ska inte glömma bort den dagliga frukten,

eller hur?



(klicka på bilden om ni vill veta mer!)

Återigen en sak jag inte alls var intresserad av men numer har svårt att tänka
mig leva utan, apodos med hämtning varannan vecka på Apoteket, helt under-
bart när man är lite glömsk och så, man får ju inte strula med vissa mediciner
och vips kommer allt på rulle, jag kan inte annat än rekommendera eländet :-)





Ja, vad säger man?
Huvudvärk är huvudvärk är huvudvärk,
behövs nog inte skrivas nåt mer eller hur?





Hur ska en människa komma igång utan sitt morgonglas Pepsi?
Och oroa er inte, jag borstar tänderna efter, loooovar!



Fredagsmyset däremot kan variera lite, inga goda ostar men kanske
läge för chips eller nåt annat laktosfritt, hälsan får liksom avgöra dagens
intag, däremot har vi ett annat måste:




Ja, just idag får Calle Kristiansson
symbolisera självaste Idol !



Hur ser era frukostar och fredagsmys ut?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: