- Lägenhetsvisning!

Funny Pictures & Funny Videos




Nä, nu såg det ju inte riktigt såhär illa ut hemma hos mig, jag hade
både puffat kuddar och tänt ALLA lampor jag kunde hitta av, helst
skulle jag ha hunnit investera i en tjugohundratolv olika punkt-
belysningar till för att få till lägenheten till sitt esse,
den är ju liiiiiiite
mörk minst sagt, men nå ja, på de 40 minuter jag hade på mig så
är jag nöjd...

Nu återstår det bara att se om de blev intresserade också, fast vad
som är mest skönt med alltihopa är att det spelar ingen roll alls, jag
flyttar när jag flyttar, oavsett nya hyresgäster eller inte!


Men att förneka det faktum att jag blev stressad, så till den milda grad
att särbots herrdeo, varför tog jag den?!?!?!?, rann efter armarna på mig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: